דבר יו"ר אפי ישראל

מתמודדים יקרים,

צ'ארלס דרווין אמר כי "לא החזק שורד, אלא זה שהכי מסתגל לשינוי".

נדמה כי, אמירה זו רלבנטית לעולם העסקים של היום הרבה יותר מתמיד. יעיד על כך מבט מהיר לתהפוכות שעברו על שוק הסלולר ושוק הקמעונאות בישראל של 2012 – עם עלייתם של שחקני המחיר ששינו את הענף מן היסוד.

בעולם שמשתנה בקצב מהיר לשיווק יש תפקיד מפתח: תפקיד בהפיכת איום להזדמנות עסקית, תפקיד בבנייתם של מותגים שיכולים לשגשג בעולם החדש, תפקיד ביצירת תנאים שיאפשרו לארגונים להסתגל ולצמוח על אף המציאות המאתגרת.

תחרות ה-Effie היא ביטוי ליכולת להשתנות בכל עת. היא תבחן איך יצליחו הגמישים שביננו להתמודד עם האתגרים החדשים בגלל המחויבות לעובדים, למשקיעים ובעיקר לקהל לקוחותיהם.

בהצלחה,

יונה פוגל

יו"ר תחרות Effie