קטגוריות

מוצרי חלב, מוצרי בשר, חטיפים, ממתקים, דברי מאפה, מרקים, שוקולד ומוצריו, גלידות , מזון בעלי חיים, טבק ומוצריו

משקאות (חמים, קרים, אלכוהוליים, קלים)

בשמים, דאודורנטים, מוצרי קוסמטיקה, איפור והלבשה.

מוצרי טיפוח לשיעור, סבונים, תחליבי רחצה, תרופות, ויטמינים, מוצרי היגיינה, חיתולים, חומרי ניקוי ודטרגנטים.

עיתונות, חברות פרסום חוצות, תחנות רדיו, תחנות טלוויזיה, משרדי פרסום, אתרי אינטרנט, חברות כבלים, חברות לווין, חברות שילוח, דואר, ספקיות אינטרנט, שירותי תקשורת סלולארית, שירותי תקשורת קווית, שירותי שיחות לחו"ל

בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי, השקעות, קרנות פנסיה, ייעוץ פיננסי

רשתות המוכרות יותר מסוג מוצרים אחד

(רוסי / ערבי / חרדי בלבד)

חברות בנייה, תיווך נדל"ן, פרויקטים למגורים ולעסקים, חברות דלק, חברת חשמל, חברות גז, משאבים טבעיים

מכונות כביסה, מקררים, מייבשים, טלוויזיה, מחשבים וציוד נלווה, מכשירים סלולאריים, מוצרים למטבח, ריהוט, מוצרי אמבט, מצלמות, משחקי וידאו, צעצועים, מצעים

מכוניות, אופנועים, תחבורה ציבורית, חברות תעופה.

לקטגוריה זו יוגשו מהלכים של חברות עם מחזור הכנסות של עד 30 מיליון ₪, ובלבד שהושקעו במהלך עד 150,000$.

אסור על העבודה להציג הרחבת קו, מותג משנה או שיהיה למותג מסע "פרסום על" שיתמוך בו.

כמו כן יוכלו לגשת משרדי פרסום העונים על אחד או יותר מהתנאים הבאים:

  1. משרד בן 5 שנים ומטה
  2. משרד שמחזורו השנתי אינו עולה על 7 מיליון ₪.

המועמדים לקטגוריה צריכים להציג שימוש יצירתי, חדשני ושונה באמצעי המדיה המוכרים. ניתן להציג שימוש בדרך אחת או מספק דרכים, תוך מתן דגש על יציאה מהגישה הקונבנציונאלית על מנת למשוך את קהל המטרה, ועל יצירת מעורבות של קהל היעד.

עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות הפועלות לקידום מטרות חברתיות ציבוריות

חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים חברתיים

קמפיינים שנעשו עבור מוצרים מתחום הדיגיטל כגון: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, אפליקציות WEB, שירותים דיגיטליים, שירותי אונליין, e-commerce e-learning וכיו"ב

שירותי בריאות, שירותי השכרת רכב, חברות כ"א, לימודים, חופשות, טיולים, משרדי נסיעות, פסטיבלים, תיאטרון, מופעי תרבות, מוזיאונים, מועדוני כושר, מסעדות, מלונות. 

הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3 – 5 שנים (יש להוריד את השאלון למועמד בנפרד).

התנאים בקטגוריה זו כפופים לתנאים בתקנון הראשי מלבד אלו המפורטים להלן:

בתחרות זו אין תת קטגוריות. תחרות זו מהווה קטגוריה בפני עצמה המתייחסת להיבט ההישגים לאורך זמן. השיפוט ייעשה תוך השוואת כל המועמדים שהגישו מועמדות בקטגוריה זו.

לקטגוריה זו ניתן להגיש מהלכים אשר מוכיחים הישגים עסקיים ושיווקיים לאורך פרק זמן של 3 – 5 שנים דהיינו, מהלכים אשר החלו בטווחי הזמן שבין – 1.1.11- 1.1.13 והסתיימו ב 31.12.15.

יש להראות בצורה ברורה שההישגים נמשכים מתחילת המהלך ועד לשנה האחרונה, דהיינו שנת 2015.

הקטגוריה מתייחסת למהלכים שהתבססו על שימוש בדאטה וטכנולוגיה בכדי לזהות ולאפיין את קהל היעד ולהתאים לו את המדיה והמסר השיווקי.
על המהלכים שהוגשו להוכיח –
א. שימוש בדאטה להבנת קהל היעד
ב. שהשימוש בפרסונליזציה ובהודעות מותאמות לקוח, הובילו לשיפור בתוצאות המותג.
ג. שימוש ושילוב המהלך עם כלי הפצה ומנגנונים פרוגרמטיים בראייה הוליסטית, רב ערוצית.

לתשומת ליבכם, בתחרות הנוכחית ניתן להציג מהלכים ואת תוצאותיהם ובתנאי שהתרחשו בין התאריכים: 1.1.16 – 31.12.16 – כל הנתונים אשר יוצגו במסגרת ההגשה חייבים להתייחס לתקופת הזמן הזו.

* ניתן להגיש קמפיין של אותו מוצר שהופנה הן למגזר ייחודי והן למגזר הכללי ובתנאי שהנתונים שיוצגו בקמפיין למגזר הייחודי לא יכללו בנתונים שיוצגו בקמפיין למגזר הכללי.

** לקטגוריה זו ניתן להגיש מועמדות של קמפיין שהוגש גם לאחת מן הקטגוריות האחרות בתחרות. שימו לב כי הנכם עומדים בדרישות הקטגוריה והדגשים המפורטים באופן הצגת המהלך.

ועדת התחרות שומרת לעצמה את הזכות לסווג מחדש את העבודות המוגשות לקטגוריות השונות, תוך שינוי ועדכון הקטגוריות, במידה ויידרש.

היה ולאחת הקטגוריות ניגשו פחות מ- 2 עבודות, שמור להנהלת התחרות שיקול הדעת לאחד קטגוריות אלו.