כמי שעומד בראש שיפוט המנכ"לים לפרס הפלטינום הנכבד – איך אתה מנהל את השיפוט ? מהו הרכיב החשוב ביותר בעיני המנכ"לים?

הכי חשוב זה הרכבו של צוות השופטים שמציג מגוון פעילויות במשק, עם  ניסיון עסקי ושיווקי רב, כאשר הדגש בתהליך  הוא על אובייקטיביות ומתן הזדמנות שווה לכל אחד מהמתחרים.

עד כה ראינו שצוות השופטים מתעמק בפרטי המצגות, ישנה חשיבות רבה לאפקטיביות של המהלך, כמה הוא תרם למטרות העסקיות של החברה ועד כמה יש חידוש מהותי במהלך שמוצג.

לדרך ההצגה והיכולת לשכנע בשני התחומים הנ"ל – יש השפעה רבה על השיפוט.

האם אתה רואה שינוי, מכל בחינה שהיא, בין מהלכי השיווק שזכו בפלטינום לפני 5 או 10 שנים (המיתוג מחדש של בזק, חדירת תמי 4, האיחוד של מזרחי וטפחות לבנק אחד) , לבין המהלכים אשר זכו בשנה החולפת (קרולינה למקה, יוניליוור, יולו ) ?

המהלכים שלפני 5-10 שנים היו מהלכים רחבים יותר, שניסו לשנות דימוי של חברה ולייצר פעילות חדשה, בחלקם כללו שינויים ארגונים שנועדו למטרות שיווקיות והמהלך הזה גיבה אותם.

המהלכים של השנה החולפת היו מהלכים קלסיים, מותג חדש, מוצרים חדשים, כאשר המטרה השיווקית/פרסומית היתה העיקר.

השוני זה בסביבת העבודה שנותנת עדיפות למהלכים קצרים וממוקדים שיש בהם תועלת שניתנת לכימות מיידי – וזה לא פוגע בטווח הארוך.